1 kwietnia 2009

Akademik

W mojej super łazience niestety nie ma jacuzzi ani innych udogodnień. Na całe szczęście jest nasza własna w pokoju. Na prawdę duża, na dole widać jaki jest widok jak się do niej wchodzi, po lewej stronie od kibla jest prysznic - za tą ścianką :) Kibel jest normalny tylko wysokością sięga mi do połowy łydki :]

Tak, tak, mamy w łazience marmury i ogromne lustro. Mamy także bardzo ładne kafelki, podłoga jest w drobną krateczkę, a ściany w kwiatuszki. Mamy także 2 uśmiechnięte wieszaki-stópki.

Mam nadzieję, że jesteście usatysfakcjonowane tym opisem :)
Podobno u was już wiosna. U mnie lato w pełni.

Dlatego dzisiaj idę na zajęcia z opalania zaraz.
Wczoraj wieczorem oprócz obejrzenia filmu zajęłam się także zmyciem lakieru z paznokci na balkonie (w moich nowych tajskich spodniach).

Tak mniej więcej upływają mi tutaj dni.

A teraz ZAGADKA. Co albo kto robi taki głos jak na filmie?? Zaznaczam, że bywa on zdecydowanie głośniejszy. W tle słychać przejeżdżające samochody dla porównania.

Czekam na pomysły. Rozwiązanie wkrótce.

8 komentarzy:

  1. test komentowania :D Usun wpis jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zostawię go dla upamiętnienia twojej bezradności :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dzwięk? jakiś robal. Emila pewnie wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ee..... na robalach się nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no jak to? żyje to powinnaś znać. nie znasz? musisz nadrobić braki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to pewnie cykady! zgadlam? dostane w nagrode tajskiego slonia? ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja obstawiam dwie opcje
    1) Jakis Taj siedzi na drzewie i piluje paznokcie
    2) zepsuty klimatyzator

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś mało wkręciło was te zgadywanie.

    Sprawdziłam na wikipedii co to są cykady i raczej to nie są one, bo te występują tylko w Ameryce Północnej :D

    To coś to się nazywa jak-ka-jan i jak się dowiedziałam 'tak napierdala skrzydłami, że robi takie odgłosy' :]

    OdpowiedzUsuń